Praktisk information

Vejkirke

Humlebæk kirke er en vejkirke. Dette betyder at kirken er dagligt åben for besøgende i tidsrummet kl. 8.00 til kl. 16.00.
Døren lukker og låser automatisk kl.16.00. Det er derfor vigtigt at man senest går ud af kirken igen omkring kl. 15.45.

Er der handinger i kirken i dette tidsrum, er kirken naturligvis reserveret til disse.

Ellers kan man bevæge sig frit rundt i kirken og nyde hvor smukt rummet er, ligeså er der også mulighed for stilhed, bøn og eftertanke

Kirkebil

I Humlebæk kirke kan du bestille en kirkebil, hvis du ikke selv kan komme til og fra kirken.

Kirkebilen kan også bestilles til koncerter, foredrag, sorggruppe og andre arrangementer som foregår i Humlebæk kirke, Sognegården eller Torpen kapel.

Det gør du ved at kontakte kirkekontoret i åbningstiden på tlf. 21 20 30 15