Contact us

Vi mindes de døde

To gudstjenester i anledning af allehelgen

Hver allehelgen mindes vi de af vores kære, der ikke lever længere. Det gør vi med to gudstjenester på dagen.

En offentlig gudstjeneste med deltagelse af alle, der gerne vil dele en stund med os i kirken for at mindes.

En lukket invitationsgudstjeneste, hvor vi kun inviterer pårørende til mennesker, der er faldet bort siden sidste års allehelgen. Derfor er tilmelding nødvendig, ligesom gudstjenesten ikke annonceres på hjemmesiden.

Ved den lukkede mindegudstjeneste oplæses navnene på alle årets døde, der er begravet eller bisat fra Humlebæk Kirke. Er vejret til det, kan tændes lys på kirkegården, ligesom vi byder på lidt suppe.

Humlebæk Kirke finder du her

Som pårørende er det jo ikke sikkert, du har din daglige gang her i Humlebæk og ved, hvor kirken ligger. Du finder os her:

Humlebæk Kirke, Humlebæk Strandvej 21A, 3050 Humlebæk

humlebaek.sogn@km.dk

Bliver du inviteret...

til den lukkede invitationsgudstjeneste, hvis du er blandt dem, der har mistet kære siden sidste års allehelgen. Når det sker. vil formularen blive åbnet for tilmeldinger.

Tilmeld dig nyhedsbrev fra Humlebæk Kirkegård

Vil du gerne følge med i de begivenheder og arrangementer, vi gennemfører omkring Humlebæk og Torpen kirkegårde med tanke på vore kære afdøde, så tilmeld dig vores nyhedsbrev "Min Kirkegård."

Nyhedsbrevet udsendes, når der er noget nyt, fx også hvornår der lægges gran på gravstederne eller afholdes kirkegårds vandringer eller næste års allehelgensgudstjeneste.