Morgensang med morgenmad

Kom til morgensang og morgenmad  hver anden fredag i måneden i ulige uger. Alle dage kl. 9.00 - 10.30 i sognegården.

Organisten Rasmus Anthonise tager et udvalg af salmer og sange med under armen og spiller til fællessang.

Der vil blive rig mulighed for at få talt med hinanden om stort og småt over morgenmaden, som en gruppe af kirkens frivillige vil stå for.

Af hensyn til indkøb skal du tilmelde dig arrangementet på kirkens hjemmeside senest 2 dage i forvejen.

Kontaktperson: Birgitte Mouritzen: birgitte.mouritzen@gmail.com. Telefon: 29368727 (kun sms).

OBS.  Efter påske og indtil sommerferien slutter er det ikke de frivillige som står for morgenmaden men vores kirketjenere, men man skal fortsat tilmelde sig.

Kontaktperson: Iben Gorski tlf. 60144496

Kom og vær med i et hyggeligt sangfællesskab!

Morgensang med morgenmad