Humlebæk Kirkegård og Torpen Kirkegård

Humlebæk sogn driver to smukke kirkegårde, hvis historie og forskellighed giver mulighed for finde et gravsted, der harmonerer med ønsker og smag. Det gør også kirkegårdene til en smuk oplevelse for dem, der kommer på besøg.

Find Humlebæk Kirkegård og kirkegårdskontoret

Find Torpen Kapel

Nederste Torpenvej 3

3050 Humlebæk

Find det gravsted, du søger

Rododendron bed i blomst

Søger du et gravsted på en pårørende eller én, du kender, så klik et af linkene og find nemt gravstedet på kortet.

Find gravsted på Humlebæk Kirkegård

Find gravsted på Torpen Kirkegård

Nyt fra kirkegårdene

Vælg det helt rigtige gravsted

Fællesplænen i tåge

Hvordan skal gravstedet være. Ønskes et traditionelt gravsted med gravsten og hæk omkring, skal det være  langs søkanten, eller foretrækkes anonymitet i fællesplænen? Humlebæk Kirkegård og Torpen Kirkegård tilbyder mange meget forskellige gravdstedsløsninger.

Klik og se m ulighederns på Humlebæk Kirkegård

Gratis at blive begravet i Humlebæk

Nærbillede af alterlys

Fra og med januar 2019 har det været gratis for folkekirkens medlemmer at blive begravet eller bisat i alle sognene under Fredensborg Provsti. Provstiet omfatter sognene Asminderød, Grønholt, Humlebæk, Hørsholm, Karlebo, Kokkedal og Rungsted.

Læs mere om baggrunden.